29/4

tjoho
nu ser jag på AA, fast det är slut nu haha, måste vänta tills onsdag på nästa avsnitt, buhu! Fredag imorgon, skönt. Har 3 lektioner som jag ska klara av med galans hade jag tänkt haha. Har talk show imorgon på engelskan, vi ska sitta och diskutera ett ämne och min grupp (jag carro sophia jofefin madde) valde bögadoption, intrestin huh ;) jag är en gravid tånårig som är imot det, carri is the host ;) madde som har skrivit en bok om adoption och sophia vars syster är lebb är för, josefin som jobbar på FN är med mig, altså emot, haha ska bli kul faktiskt! Sen är det ju valborg också, inget speciellt att säga där.
Idag fyller Camilla 17 år, GRATTIS!♥
Nu ska jag faktiskt skriva ett till inlägg, kom på en ny katerogi! HAHA :love:


jag jag jag och jag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0