-

hemma, ska plugga sh nu och sen ska jag på dans med hanna andersson, även kallad banan eller snorboll (om man vill retas)
det kommer bli min tisdag.... fick reda på att vi ska ha svenska uppsats skrivning, nationella om jag inte misstar mig, eller så var det bara vanligt prov. (?) kommer sitta typ minst 3 timmar så pappi ska köpa en festis och lite gott att äta, ska även ta med mackor om jag blir hungrig. skolans mat blir man knappast mätt på. Har snart ett annat svenska prov också, så blir till att plugga på det till helgen :tired: tycker jag förtjänar lite plugg fri tid eftersom hela lovet gick också åt att plugga...
aja dags för sh boken att springa fram till mig och lära mig nått:love:


hanna (banan, snorboll) och jag ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0