svar på frågorna

När fyller du år? jag fyller år den 4 november :)

Vad heter din bästa kompis? jag har väldigt många kompisar, men mina 2 som jag känner mest och älskar otroligt mycket är Hanna och Emmelie

Har du haft en annan kille än den du har nu? haha vad är det för fråga, men ja det har jag

Vad heter han? varför skulle ni vilja veta det? men han heter elias om ni nu måste veta

Brukar ni träffas ibland? men gud vilket tjat om han :O men ja det händer ibland på helgerna med alla andra

Varför började du blogga? Jag började blogga för min egenskull, ville ha som typ av en dagbok. Sen bloggade Emmelie och Amanda och massa andra så blev lite sugen :)

Vad ska du bli när du blir stor? hum... ingenaning faktiskt men kanske ekonom

Har du nått syskon? ja en lillebror

Hur länge har du bloggat? sedan januari nu i år, så 8 månader :)

Vilken dansstil dansar du? en som heter feminim vide, som är en typ av hipphopp/street fast för tjejer, super kul :)

Vad tycker du om småbloggar? jo dom är kul att läsa om man känner den som skriver eller om man bara tycker perssonen verkar intessant. Trotsallt så har dom största bloggarna också varit småbloggar

Vilket gymnasium går du på? Jag går på sam-gymnasiet i jakan

Vilken linje? Sam-ekonomi

Vad tycker du om linjen? Den verkar bra och intressant :)

Vad tycker du om klassen? Den är helt okej, fast saknar den gamla grymt mycket

Vad tycker du om lärarna? Det är som vanligt, vissa är bättre än andra

Ser du på något tv-program? Jo det är klart jag gör, såklart favorit Andra avenyn men också scrubs och annat :)

Hur fixar du ditt hår? Beror på hur ni vill veta det, men oftast så använder jag min plattång och värmeskydd. Annars fönar jag det ganska platt :)

Vart handlar du dina kläder? Hum.... lite här och där men typ gina och hm

Kan du inte lägga upp nakenbilder? HAHA  vad är det för fråga? säger väll sig själv... aldrig

Vilken är din favorit låt? Har så många olika just nu, men det måste vara Beyonce brokenharted tror jag den heter

Är du finsk? Mitt efternamn kanske nämner det hehe, men jag är halv finsk, min pappa kommer där ifrån :)

Vilken är din favorit film? Det måste vara legenden grease, har så många men den är klart högt upp på listan :)

Vad tycker du om för filmer? haha det som Emmelie också älskar... skräck-filmer. Fast dom andra går också bra, men gillar oftast inte kärleks filmer.... så jävla osant, en kille och en tjej bråkar och på slutet blir dom tsm igen och alla är lyckliga, haha så är det verkligen absolut inte

Vad gillar du för godis? Mycket godis.. men mest laktris och choklad

Vilka brukar du vara med på helgerna? haha det är så många, säger jakanbarnen haha

Vilken är din favorit stad och varför? humm har inte alls varit i många, men säger Göteborg, alla är så snälla där och det är verkligen trevligt där:)

Varför kallar du din kompis för banan? HAHAHAHAHA Hanna banan, fattar ni inte? det passar liksom. Både jag och mamma säger det, men hon kallas snorboll ibland, eller hur emmelie haha

Hur många inlägg har du skrivit? hum... snart 500 ;)




Kommentarer
Anonym

Gud vad taskigt att kalla sin bästavän för snorboll...

2009-09-04 @ 13:29:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0