home

skoldagen gick bra, förutom matte provet. Det gick sämst! jag och sophia gick och klagade över det hela dagen sen haha.... gick tydligen dåligt för henne med så vi lider tillsammans. Sen hade vu idrott men jag var inte med pga min förkylning så då gick jag med Hanna i min klass och vi snacka om allt typ. Sen stog sophia och gjorde mig sällskap vid bussen när jag skulle hem :)<3
men det bästa av allt idag: INGEN LÄXA WOOHOOO ska bara ta det lugnt, dricka röka också... nej driver jag ska bara ta det lugnt.
Förkylningen börjar bli bättre, fast jag måste typ hosta hela tiden, not nice...
Nu ska jag dricka nån saft eller nått för vi hade ingen mjölk hemma så kan inte göra oboy :'( <333



Kommentarer
Anonym

ÅT HELVETE; VADÅ INGEN OBOY ?!!?!?!

2009-09-12 @ 09:37:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0