.

imorgon är det fredag, då har jag först svenska lektion och en spanska. Sen är dagen avklarad.... skönt att sluta så tidigt på fredag :)
Nu på kvällen har jag tittat på tv med bror och sen har jag gjort glass till hela familjen... jag gjorde självklart en bananasplitt B) sååå gott må jag säga!
Fy vad tråkigt jag har asso.... vad gör hanna eller emmelie egentligen nu? kanske ska ringa nån av dom och bara prata, men känns som om jag stör och allt så hoppar nog det hehe.... ska nog försöka somna snart så jag sover bort kvällen ist<333

i love to party, my passion (kanske fel stavat men vem bryr sig :)



Kommentarer
älskar din blogg

svara på frågorna snälla ?

2009-09-03 @ 21:19:43
Hanna

Du skulle ha ringt!

2009-09-04 @ 13:22:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0