-

hemmma efter 2 lektioner, äntligen helg..... är dessutom ledig på måndag så 3 dagars ledighet wooohoo. Nått måste verkligen hända i helgen.......... jag menar verkligen det.
Idag ska jag städa mitt rum, typ stökigast i världen... nja inte direkt men brukar inte vara stökigt där inne så det känns som det ;)
Inte för jag bryr mig men  mamma tjatar som en sur gammal kärring och hotar med avdrag på migg barnbidrag!? får inte hända, vill ha med kläder att hänga upp i min redan för fulla garderob... behöver en till men får inte plats. Jag vill ha mammas och pappas garderob, det är som ett eget rum fullt med kläder, och jag behöver det mer än dom för mina kläder är med än deras tsm sådetså.


jag kan också göra kissie läppar B)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0