20/10

helliiiiuuw
nu har jag officielt gjort klart svenskan, ska bara be mamma titta igenom det. Annasr ska jag bara chilla tills kl 9, då ska jag ner och göra en fet stor galss och sätta mig framför tv:n och se på AA (andra avenyn) min dråg!
I skolan hände inget kul, eller jo jag fick tillbaka mitt matkort haha yäässh! Vi fick se en hemsk film på geografin om hur dom behandlar kinesiska flickor i kina, asso dom som lämnas bort för päronen vill ha en kille ist. Dumma i huvudet säger jag bara, är så grymt arg! kan skriva en bok om hur jag känner.
Ska fan starta ett barnhem för kinesiska flickor.
Nog om det, nu ska jag spana in andra bloggar, pussisar♥


min b-vänn och jag♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0