grease

sitter och sjunger med till alla grese låtar för fullt, just nu ät det grease lightning ;) Annars har jag tränat spinning med hanna, vi körde förfullt! Jag har också hunnit med att plugga till svenska provet som vi ska ha på fredag och så har jag städat rummet.

Igår var jag hemma hos clara med alla tjejor, det var skit kul. Jag och hanna blev inlåsta i badrummet och nu tror vi på spöken och donia skrämde oss som fan, emmelie fick till och med tårar i ögonen och vi andra skrek som idioter haha, men nu tror vi nästan på spöken ;o
Sen åkte vi hem och då sov jag över hos Hanna, vi låg och prata enda till kl hlv 3 sen tvingade vi oss själva att sova.
Sen gick jag hem vid 11 och plugga.

Mamma har också köpt nya Harry Potter filmen som jag hon och jocke ska se ikväll. Vi ska nu göra ditt och skära upp grönsaker som vi kan mumsa på ^^ Jag läser också den boken just nu, love it!
Nu ska jag gå pussisar♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0