Dissa and Hissa

Dissa:

Stress
Stressen i skolan är alltid på max, sjukt jobbigt.

Slask
Det är iskallt och man bli lätt sjuk, ska det vara vinter ska det vara snö och inte slask som det aldrig är. Det ända som är bra med vintern är hur mysigt det är när man är inne i värmen och såklart julen.


Hissa:

Helger
skooj med kompisar är aldrig fel, och sen är det sjukt skönt att slippa skolan.

Åka utomlans när det är kallt i lilla Sverige
Verkligen skönt att komma bort från kylan och in till värmen, + att det är nice att komma till skolan och skratta åt alla blekfisar ;)

Britney Spears:
Har lysstnat på hennes musik så länge jag kan minnas, liksom måste älskas av mig




Kommentarer
Anonym

vem har inte lyssnat på musik så länge man kan minnas, inte dirakt ba

- när började du lysnna på musik?

- nää jag tror jag började när jag var runt sex, kände jag var redo då...

hahah

<3<3

2009-11-17 @ 22:24:50
URL: http://emmeliejonsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0