Träning

tjoooho :D

Nu är jag hemma från ännu en jobbig och tråkig skoldag, hut många dagar har man gått i skolan egentligen? typ 10 år nu. Det är rätt mycket. Halva livet pluggar vi typ, jag skulle inte ha något imot av att sluta plugga och bara njuta av livet. Resa till alla länder i världen skulle jag jätte gärna vilja göra men det går inte om man ska plugga, men nu för tiden handlar allt om att vara så smart som möljigt och att kunna allt. Ju smartare man är desto bättre jobb får man.
Förut tänkte jag att jag skulle få alla MVG och plugga gärnet men sen tänkte jag riktigt noga och kom fram till att om man pluggar stenhårt nu och får alla MVG och får ett bra jobb där man kärnar bra med pengar eller så kan man festa och roa sig som ung och inte tänka så mycket på framtiden, få ett ganska dåligt jobb och har svårt att kärna mycket pengar.
Så tänkte jag vad är bäst? Att ha en skit tråkig barndom med massa plugg men en bra framtid, eller en rolig barndom och en inte så ljus framtid.
Varför slänga bort sin barndom på att plugga när man kan få ett ganska bra jobb i framtiden. Kanske inte det bästa jobbet men ett jobb som man klarar sig på, och varför slänga bort sin framtid när man har en kul barndom?
Lagom är bäst, jag är inte och kommer aldirg att bli nått MGV barn. Jag får oftast VG och det är jag nöjd med. Visst blir man lite avunsjuk på Emmelie och Hanna och dom som alltid får MVG men jag är inte som dom. Ingen är en annan lik. Jag är nöjd med mina betyg! :]

Nu till en glad nyhet :D Eller gald och glad, den är bra för mig iallafall. Jag och Hanna tränade igår ^^ Vi tränade Ki-balans, det var faktiskt jätte skönt och avslappnande :)
Vi ska träna idag igen, vet inte riktigt vad det blir den här gången, kanske boxning eller spinning.

Jag hörde några ord idag som jag tycker är riktiga bra ord. Några ord som alla borde läsa och tänka på. Orden är : Alla har en plats, allting har en mening.
Det var dom orden. Alla är unika glöm inte det :] Vi lever bara en gång (tror jag) så släng inte bort livet, ta vara på det, lär dig av dina misstag.

Skriver mer sen pusspuss <3


Kommentarer
Emmelie

Jäklar! blir du såhär när jag är borta ;O??

Värsta filosofen!!! Haha <33

2009-03-04 @ 22:20:39
URL: http://emmeliejonsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0