Outlett

Shoo
Det var precis det jag sa till han som jobbade på handlarn när jag hälsade. Han blev typ förvånad och titta upp på mig och sa sedan shoo tillbaka XD. Lät väll kanske konstigt eller nått ;P
Idag hade inte jag någon HK så jag slutade runt 12, men vi fick inte reda på att HK:n var inställd förrän tyå halv 4 :@ jag blev skit arg. Ska nog prata med expredetionen imorgon XD
Jag och Emmelie gick hem till henne och såg på standvakarn eller vad den nu heter. Den var helt okej :)
Senare kom Hanna och då gick vi till handlarn. Sen tog vi bussen hem.
Hemma hade jag DÖtåkigt så jag och Hanna bestämde oss för att åka till Outlett. På bussen på väg dit träffade vi Amandiita :D
Hanna köpte en twiligt bok och jag ett nytt headsett för min gamla var sönder. Innan vi skulle åka hem gick vi runt på MIO ett tag och suktade efter alla möbler och bestämde vilka vi skulle köpa när vi ska flytta hem ifrån XD (no life)
Snart ska jag läsa lite SO (tror jag om jag orkar)
ha det bra pusspuss<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0