NP

hejhej
jag har precis kommit hem från skolan, vi gjorde det engelska nationella prover idag på morgonen. Det var uppsatsskrivande. Provet började 09:00 så vi var tvungna att vara i klassrummer 08:50 det innebar att vi inte hade någon SO så vi fick lite sovmorgon. Super skönt.
Det gick okej att skriva, jag är jämt på osäker på hur det gick. När jag tror att det kommer gå super bra går det oftast dåligt.
Man fick välja at skriva om 2 olika änen. Jag skrev om ett val jag har gjort i livet, jag skrev jätte personligt hoppas att det är ett litet + (?)

Imorgon har jag SO prov hoppas det går bra.
Jag hade tänkt skriva vad jag har på mig idag XD en kul grej liksom ;)

En svart Fredd Perry tröja med guld dragkejda från MQ för 800:-
Ett vanligt svart linne från Gina tricot 199:- (?)
Jeans leggins också från Gina tricot 199:- (?)
Svarta strumpor H&M ?:-


Haha sådär XD

pusspuss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0