No

hejsan

Idag har jag haft HA-dag. det är när man är hemma från skolan och pluggar själv. Det brukar inte bli så mycket plugg för alla kan jag tänka mig, men idag blev de det. För att imrgon har vi biologi prov! Jag har pluggat nästan hela dagen, dock bakade jag också en sockerkaka med godis i (choklad godis) blev faktiskt lyckat. Jag hade så extremt tråkigt och var verkligen less på att plugga, därför bakade jag. Sen var jag mer uttråkad så jag messade Hanna och frågade om vi skulle träna. Det ville hon så vi begav oss iväg till FS.
Det blev ett spinnins pass med puls-mätare, då var det en stor "tv" ruta där man såg pulsen och hjärtslagen på varje person.

Senare förhörde mamma mig på No:n det gick sådär :'(

Ha det bra pöss :) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0