Mycket

Hejsan
det har hänt så mycket så jag orkar knappt skriva nått :O! men ska skriva ändå :P

Nu har jag iaf färgat håret till normal brun + att jag gjorde ljusare slingor. Blev riktigt nöjd :)
Satt hoss frissan i 4 timmar! Tur att Hanna och Emmelie var med mig annars skulle jag nog dö av tråkighet.
Senare på lördasg kvällen åt jag Hanna och Emmelie middag hemma hos mig :D vi lagade kyckling och potatis ^^ senare kom rasmus och då skrämde vi honom, han blev riktigt rädd :D
Efter Rasmus hämtat andan tittade på vi Robinson och senare på One miss call 2. Den var riktigt läskig :D
Sen sov rasmus över hos mig men han drog hem typ vid 11 för han skulle spela match, men sen kom han hem till mig igen på kvällen ^^

Idag har jag pluggat med hanna nere vid biblioteket. Det var riktigt kul faktiskt. Senare gick vi ner till affärerna (som vanligt) och handlade :D Vi köpte båda ett par jeans leggins på MQ för 299:-
Det var knappt att vi kunde ta på oss dom..såååå tajta :O
Hanna köpte ett par ljusa och jag lite mörkare. Båda köpte i XS så vi kan ju byta med varandra ^^ (min ide, smart dära)
Sen drog vi hem. Nu sitter jag bara här framför datan och lyssnar på sommar låtar, det kanske hjälper sommarn att komma fortare (?)

hejsvejs pusspuss :)


Kommentarer
Hanna

Jag ogillar bilden väldigt mkt X)<33

2009-03-23 @ 20:59:35
Jessica

jag med ! jag ser ut som en kille XD men aja ^^<3

2009-03-23 @ 21:04:54
URL: http://jessicariihimaki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0