Michael Jackson <3

hejhej

Jag har fått reda på en sak. Michael Jackson ska ha spelningar i London!!!! OMG jag måååste dit :'( Emmelie och jag SKA dit om vi så måste rymma på cupen!
Gud tänk vad coolt att få se han, typ en dröm som jag trodde aldrig skulle kunna uppfyllas men nu finns chansen. Om vi inte åker och ser han kommer jag ångra mig resten av livet. Det här är en chans jag bara kommer att få 1 gång. Jag MÅSTE bara dit!

Aja nog om det. Idag har jag bara varit i skolan som vanligt, nu ska jag plugga på våra engelska glosor (BORING -.-)
Ikväll blir det ingen träning jag har absolut ingen lust, jag vill jätte gärna träna men det är vissa andra saker som inte fungerar!


Skriver mera sen pusspuss<3


Kommentarer
Bobbin

10 konserter i london sen är det slut för honom :O han ska sluta med musiken :/

2009-03-07 @ 17:38:46
Jessica

Ja jag veeet :'(

2009-03-08 @ 09:53:40
URL: http://jessicariihimaki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0