Helg

Hejsan
Har inte skrivit på länge faktiskt ;O
skriver nu :)

I fredags åkte jag, Hanna, Emmelie, Mathilda, Anna och clara hem till Sandra och var där typ 40 min. Sen drog vi till en liten fest. Fast vi var inte där så länge, typ vid halv 12 sprang vi till bussen i regnet? om jag inte minns fel. Sen drog jag och Hanna hem till henne och då sov jag över där.

Sen på lördagen var jag i stan med Rasmus, Gurra, Hanna och Niina, Sen drog jag och Hanna + hela Hannas släckt på en teater. Dom hade en extra biljett så jag hänge på dom :D
Tearern hete Blommor av stål. Den var helt okej.
Efter det drog vi hem till Niina, där var jag, Hanna, Rasmus, Gurra och Niina med hennes pojkvänn Alex :)
Riktigt mysigt :]
Jag sov över hos Hanna den natten också, hade ju redan allt klart med täcke och lakan och allt B)
Ställde ockå om klockan till sommartid. Nu måste det ju bli sommar snart (?)
Sen pluggade jag tills kvällen då Rasmus kom till mig.
Vi spelade gittar hero och såg på singing bee och wipeout, tror jag det stavas :P

Idag har jag bara varit i skolan, iget speciellt har hänt.
Ha det bra :] pusspuss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0