Hanna <3

tjoho :)

Nu har jag precis vaknat och ätit frukost. Dock har jag inte klätt på mig än!
Gårdagen var väldigt rolig och mysig. Den började att jag vaknade kl halv 9, sen åt jag frukost, klädde på mig och sminkade mig. Senare typ vid halv 10 gick jag ut och träffade HannaBanna och vi begav oss till skolan. Vi kom fram ganska tidigt, typ runt 09:50 och vi började 10:05 men det var bra för då kunde jag plugga på läxförhöret vi skulle ha i spåket som var vår första lektion. Som tur var Eva (vår lärare i språk och engelksa) hemma med sitt sjuka barn. Så vi hade en vikarie, Vikcman och så skyst som han är fick vi sluta tidigare på både språket och engelskan :D Vi slapp också höra läxförhöret i språket, men i engelskan var vi tvungna att göra det. Det gick sådär det var ganska svårt. Matte lektionen gick också bra, vi gjorde inte något speciellt. Vi gick bara igenom nått gamalt nationelltprov.
Sen på gympan körde vi fotboll. Inte min favorit sport direkt.

Efter skolan slutade som var kl 15:00 så gick jag och Hanna hem, vi bestämde då att vi skulle åka till stan för att kanske se på bio och handla kläder.
Vi åt först på Tacobar senare gick vi till Topshop och var där i typ 1 timme. Det blev ingen bio, senare när vi handlat klart på Topshop skulle vi gå till MQ men då såg vi att alla äffärer hade stängt -.- Klantigt av oss XD
Men Åhlens hade öppet så vi gick där ett tag. Hannas totala inköp blev: en väska och en röd tröja. Jag köpte 2 tröjor och ett par Disel jeans.
Senare tog vi tåget hem, vi missade det första tåget först. Dörrarna stängdes precis när vi skulle hoppa på. Då skattade 2 killar åt oss för vi inte kom med -.- XD
Nästa tåg han vi iallfafall med :D
Vi hoppade av vid jakan och gick till Video butiken och hyrde filmen Get smart och köpte ostbollar. Senare åkte vi hem till Hanna och Satte på filmen och mumsa i oss ostbollarna. Jag gick hem runt 12.
En riktigt mysig dag med bästavänn Hanna, det måste vi göra fler gånger! :)

Idag ska jag åka till farmor för min kusin lova har fyllt år. Senare kanske jag ska titta på när Rasmus har fotbolls match :]

Skriver mer sen hej då <3


Kommentarer
Hanna

sjukt mysig kväll^^,<3

2009-03-10 @ 16:19:31
Jessica

Jaa verkligen :D<3

2009-03-10 @ 16:23:46
URL: http://jessicariihimaki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0