footooon :)

hejhej

Jag försöker få min nya design (som Emmelie Jonsson har fixat till mig) upp på bloggen men det går inte så bra:( Att det ska vara så svårt ! 
Idag har jag iaf varit i skolan. Första gången efter lovet. DEt var lite segt och jag var skit trött.
Jag har också tränat idag. 3 gånger i rad nu B) fett bra! Fast idag var det inte så jobbigt :/ Det spelades också skiiit dåliga låtar när vi tränade -.-
I en låt sjöng dom några ord som jag tyckte stämde, det var: Den som har älskat vet vad ensam innebär.
Nu håller jag på att lär mig nått program på datan där man kan typ fixa bilder. Fixade den här som kommer lite längre ner :)
aja nu orkar jag inte skriva mer XD pusspuss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0