Design

Hejsan

Nu är jag hemma från en väldigt låång och tråkig skoldag. Vi började 08:10 med Felx ea (det är när man får plugga med vad man vill) Jag valde att plugga i matte boken. Våran näste lektion råkar vara en matte lektion, så man kan säga att jag har pluggat 2 timmar matte idag. Väldigt jobbigt men jag hann räkna typ 30 tal så det är jag glad och stolt över :]

Nu är min blogg design fixad :D tack vare Emmelie och Amanda taaack tjejor :)<3  Väldigt fiiin :)
Idag ska jag och Hanna inte träna, vi har tränat 3 gånger i rad nu och det är inte bra att träna för mycket. Jag ska nog plugga matte och hjälpa min bror att baka.
Han har bak läxa XD Tror han ska baka tigerkaka *mums*

Skriver mer sen pusspuss :)<3


Kommentarer
amanda

tränade inte ni i alla fall? :P

2009-03-04 @ 16:15:39
URL: http://sjundemaj.blogg.se/
Jessica

joo XD

2009-03-08 @ 11:37:02
URL: http://jessicariihimaki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0