Bounce

hejhej

Gårdagen började med att jag vakna halv 7 och gjorde mig i ordning för skolan. Egentligen börjar vi 10 på fredagar med det var nationella prov så vi börja 8 -.- Det var prov i engelska, det gick sådär tror jag.
Efter det hade vi matte. Vi fick göra ett till nationellt prov där men det var bara för övning.
Vi slutade kl 12:05 för att vi börja så tidigt :D sköntskönt.

Efter det gick Emmelie och jag hem till henne, senare kom Hanna och Amanda, då lagade vi pastasallad. Efter en stund efter maten gick Amanda hem och vi andra gick till handlarn och köpte krokodiltårar XD dom gick vi och mumsade på under vägen hem. När vi kom in till Emmelie igen satte vi på nån film med Johnny Depp, den var ganska bra det dåliga var bara att dom sjöng hela tiden. 

Ikväll ska jag Hanna och Emmelie gå på Bounce :D OMG ska bli så kul :D Det än en dans grupp som dansar skiiit grymt. Alla ska typ inte ha på ömtåliga kläder på sig för det kommer stänka blod och vatten och säkert massa annat. Ska bli såå coolt :D
skriver mer sen pusspuss :]
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0