tjockis

tjoho

Nu har jag varit på ica och fikat med bästavänn Hanna, och det visar sig att jag får en kul helg :) ska till stan en gång med Hanna och humm emmelie och amanda (?) vet inte med dom än. Sen ska jag fika med några också :)
Jahaja, nu är mitt pluggande slut iaf. Har klarat allt i skolan, mina betyg är inte dom bästa men som sagt är jag ingen pluggapa som vissa andra i klassen.

Nu är snart grundskolan klar, gud kan knappt förstå det. Jag kommer sakna några i klassen, dom vet själva vilka dom är. Orkar inte säga alla.
Livet består ständigt av förändringar, man måste bara försöka hänga med. Sorligt att lämna alla, vissa har jag gått i samma klass med i 10 år, tänk 10 år liksom. Det är en väldigt lång tid, kommer sakna alla väldigt mycket.
Nu är det inte långt kvar heller tills jag fyller 18, då är min tid som "barn" över. Jag undrar alltid vad som väntar efter döden, är det värt att dö eller ska man verkligen kämpa för att leva länge?

aja nog om filosof pratet, imorgon börjar jag kl 10:00 super skönt. Fast jag har vikarier hela dagen, på var enda lektion. Ganska onödigt att komma till skolan då enligt mig. 
pusspuss<33

Haha den får ni av mig 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0