Morgon

god morgon :)

Jag lyckades somna tillslut, men jag vakna nyss ;o jag som skule gå upp vid 10 tiden för idag ska jag och bästavänn Hanna till stan och handla. Får försöka skynda mig att bli klar, men orkar inte är sjukt trött fast jag sov så länge.
Imorgon ska vi vandra med skolan -.- till kallhälls badet där jag var igår, tråkiiiigt.
Engelska slutar ju på onsdag!? vafan är det för tur -.- och sen har dom varit i london :O vad för skit skola går jag i egentligen.

Nu ska jag lägga upp ett videoklipp, jag lägger bara upp såna låtar som jag tycker stämmer in på mig själv har jag märkt. Ännu ett dolt spår. HAHA den här låten är iallafall väldigt väldigt väldigt speciell för mig :)
Låten stämmer inte precis, vet inte om jag ska vara glad för det som hänt, men om det inte skulle hänt skuller jag inte vara den jag är idag. Jag fick iallafall uppleva riktig glädje, fast bara under en kort tid. Kanske jag inte är värd mer?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0