KLAR

Så nu är vandrigen avklarad, vi gick bara halva vägen för vi övertala Sune och Karin, haha pris till oss. Nu går alla andra klasser medans vi är hemma och har det chill. Jag och Hanna hade sjukt kul på hem vägen när det bara var vi 2, KÄRLEK åt henne bästavänn, vi skratta så mycket att jag ramla då kom några gubbar ut och titta nyfiket på när vi fjanta oss. 
Sen ska vi till jakan och fika med några :) kulkul<33

Bilder från vandringen:

Robin och Hanna
 
Hanna

Mupp och Mupp

The klass

Amanda Hanna och Jag

Hanna plocka blommor *host*

pusspuss

Smile

OBS SNIGEL TREKANT!!


Kommentarer
Hanna

HAhahahahah det var du som plocka blommor och tvingade mig hålla din tönt!

2009-06-08 @ 13:52:42
Jessica

haha jaja okej då (a)

2009-06-08 @ 17:34:30
URL: http://jessicariihimaki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0