Kabaren

Nu ska jag berätta om hur det var

När vi kom fram så fick vi gå in i idrottsalen, där kom några 3:or in, inklusive min älskade bror. Dom sjöng massa låtar för oss. Sen fick vi gå och sätta oss på våra platset, jag satt med Niklas och Johnny. Hanna var också nära mig. Vi började äta sen sa Per att han skulle dela ut 2 pris utöver det vanliga, det var för att typ i 3:an så vann 2 personer som Per lovade att ge ett pris till. Haha jag var en utav dom. Så jag fick gå upp på scen och fick alla blickar och massor med aploder, jag fick en back-läsk haha det var väldigt kul :)
Sen fick massor andra massa priser, Hanna fick 1 pris och Emmelie 2 jag är väldigt stolt över dom mina älsklingar!
Sen kom bildspelet, det var massa bilder på alla som går i 9:an från hela högstadiet. Gud vad sorligt det var.
Sen så uppträde alla lärare, hahaha det var verkligen skit kul. En gång dansade alla killar i hawaii kläder med kokosnötter för brösten hahahha omg vad kul det var.
En 8:a uppträde också hon härmade några i skolan, inklusive Jimmy i min klass, det var väldigt roligt. Sen spelades en låt för oss det var då det brast för mig och alla andra kära vänner till mig, vi började stört böla. Sen när allt nästan var slut så delade vår gamla lärare ut en sak till min gamla klass, fy fan vad jag grät då och såklart såg alla eftersom vi fick komma fram, men vem bryr sig, dom kommer ändå få se mig gråta super mycket på skolavslutningen.
Sen gick alla vi tjejer i klassen in och kramades och grät, gud ni skulle sett oss det var som att vi skulle typ dö imorogon alla grät hysteriskt. Tänk hur det kommer bli idag.

Nu ska jag inte skriva mer pusspuss<3

Bilder:


Kommer sakna er obeskrlivligt mycket tjejer ;'(

Amanda Jag Emmelie Hanna bästa :)

Haha vid bordet har vi Selma Karin Niklas och Jag

per-åke med mina tjejor :)

Donia Jag Amanda gråter, älskar verkligen er

Mina andra älsklingar som gråter :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0