chill

hejhej
hehe mitt förra inlägg var en hämd sak... Emmlie hade lagt upp en super ful bild på mig, så nu gav jag igen!
haha men hon är just nu i thailand.. så hon kommer inte märka nått... om ingen säger det till henne förstås.
Det blev inget ikväll som va hade planerat, ist ska nog jag och Hanna bara ta det chill hemma hos Hanna och se america pie 4, haha galna i filmerna.. det e jag och Hanna det :)
Ska förmodligen också tjocka oss. Jag ska ta med mig ostbollar som jag hitta här hemma (a)

Det var superskönt att sola och bada idag btw haha :)
Nu ska jag lyssna på musik.
JUSTE måste se om jag kom in på mitt gymnasium! håll en tumme för mig :)<333

Jag och bästavänn :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0