Allsång

Tjo nu ska jag berätta om Allsång :)

Vi åkte till Rasmus vid 10 på kvällen där var niina, vi sov där alla fyra tills klockan var tre på natten då gick vi upp och fixade oss. Sen gick vi till jakan och väntade på bussen som går till centralen. Den gick 03:58. Sen gick vi till skansen och satt utanför på våra filtar tre och en halvtimme väntade vi, sen sprang Rasmus och tog bänkarna längst fram. Sen väntade vi, jag hanna och niina gick och solade ett tag, sen gick vi på toa massor med gånger. Vi tittade också lite på djuren.
Sen äntligen började det, vi skrek som galningar och syndes i TV. Tuffa vi e.
Sen vinkade jag som en galning till Thomas Ledin och han svarade med en vikning och en bilnk med ögat, haha så stolt!
Sen när det var slut åkte vi trötta hemmåt. Nästa dag vaknade jag halv fyre på eftermiddagen, rekord! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0