-

Hejsan

Grönan: Jag åkte allt, förutom frittfal! aja nästa gång ska jag iaf. Jag hade sjukt ont i magen haha kanske låter som en bortförklaring men det är sant! :)
Men den nya, insane den var sååååå jävla rolig! hahahaha shit ni måste verkligen åka den, inte för att skräma upp er nu men det som jag tycker var äkligast var när man hängde upp och ner över vattnet, fy säger jag bara men det var över rätt fort. No big deal.
Resten vad kul som vanligt, förutom spökhuset som var super läskigt!

Idag har jag först städat i skolan -.- sen varit och handlat present till lärarna och köpt en ny plattång som behövdes väldigt mycket!

Vet ni ikväll är det kabare i min skola, ni vet middag med alla 9:or och allt. Se på foton från hela högstadiet blandannat. HAHA jag kommer dö X) 
Ska visa sen hur jag kommer se ut ;)
Ha det så bra pusspuss<333


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0