-

tjoho

Nu har jag kommit hem från en lång dag i stan, har väldigt ont i fötterna -.-
Vi vandrade runt i stockholm, vi fick en karta och frågor som vi skulle svara på under vägens gång. TRÅKIGT säger jag bara, vi tog det inte så seriöst. Många i klassen drog hem haha. Vi åt sedan på donken vid slussen där vi skulle samlas för att sedan åka hem, men några stannade kvar, jag var en av dom. Skulle fixa en sak :)
Men först hade vi inget att göra... så vi tåg-luffa X) åkte någonstans kommer inte ihåg vart.
Nu gör jag inget speciellt, och kommer inte göra det heller under kvällen, har nada att göra. Får se om jag hittar på nått :)

Bilder från idag:

diggar Emmelies min

Sötisar :)

Jerry och jag, som har hans keps ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0