-

heeej

Nu är jag hemma, pappa hade inte med sig en data så kunde inte skriva -.-
Så hur har er midsommar varit? min var helt okej, förutom det dåliga vädret och alla myggor och knott.
Såhär såg min helg ut:

När vi kom fram så var vi bara inne i stugan hela dagen, inget kul med det. Nästa dag var det ju midsommar då skulle vi åka fram till åsudden eller nått sånt heter den, men det regna ju så vi åkte inte dit. Vi väntade ist på den lilla festen som det alltid är. Det var kul, jag och Carro lekte mest med våra små syslingar :) såå sjukt söta. Nästa dag åkte vi till Felix och Jacob och deras familj, det är också våra syslingar.
Där gosade jag och Carro med deras nya katt unge. Den var förskräkligt söt.
Killarna körde mini moppar och allt sånt.
Sen såg vi på Lara croft på kvällen, en film.
Sen nästa dag åkte vi hem, som är idag dåra :)

Så såg min helg ut ;) lägger upp bilder senare <333


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0