-

hejsan svejsan

ikväll var jag med maral, niina och dom. Vi var först någonstans i skogen X) sen drog vi till kallhäll, gjorde inte så mycket. Sen drog typ alla hem. Det var min kväll kortfattat har faktiskt ingen lust att skriva om sånt nu, bloggen är väldigt bra att ha om man vill bara skriva vad man tycker eller känner, som en person som bara lysnar.
Man behöver inte skriva allt rakt ut så alla kan läsa och förstå, bättre att skriva lite dolt sådär, desutom tycker jag det är bäst om folk inte ser hur jag mår och jag är rätt bra på dölja det. Riktigt jävla bra.

Imorgon ska jag och brudsen till stan, ska handla nya skor och klänning om jag hittar :) ska bli väldigt roligt. På torsdag har vi middag för alla 9:or då måste man ju ha en söt liten klänning att ha på sig visst :)

jahap nu är klockan 1, och jag kan inte sova. Vet inte varför har så mycket i huvudet. Nu ska jag åter göra ett försök att sova god natt :)<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0