-

Tjabba!
sitter här i en sackosäck hemma hos Ragge med Hanna och Niina :). Tidigare i dag var vi ute och luffade runt med Sara, Mickis och Alex med vi blev atackerade av äckliga myggor så vi vandrade hem till Rasmus... så nu sitter vi och kliar på alla miljoner myggbett.. yuock! I dag var jag och Hanna som sagt i stan och vi shoppade och vi fyndade riktigt ordentligt :) jag har faktist tästat ett av nagelacken som jag köpte och det var fint men lite tantigt dock, men men just nu skådar jag Rasmus som äter på sitt armband som jag gav han.. hoppas han inte gnager sönder det bara "/ i öronen spelas en konstig slags musik som kommer ifrån ett spel som Niina spelar :) 

 
här är världes bästa kille(A)<33333333333333    


Kommentarer
Rasmus

haha myggorna gillar väll er:P jo jag såg allt du köpte fint;) nej då HANNA jag åt inte upp mitt armband, så jag har dt kvar;)

du är också bäst älskling(A)<3333

2009-06-16 @ 23:32:49
Hanna

HAHAHA det är bra Rasmus ;)

2009-06-17 @ 14:17:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0