-

så bion är slut och jag är hemma. Den var skit läskig, var ju en skräck i 3D fyfan asso ni måste se den. Hämskt läskigt!
På vägen hem mötte vi Donia med några kompisar, och sen kom jag hem. Eller juste... en galen tant jagade oss i stan, hon som tror på gud och allt det där, ni kanske vet vem hon är? typ alla har sett henne nångång som har varit i stan. Förutom jag då som såg henne för första gången idag, hon var rätt skojig.
Nu har jag väldigt tråkigt, för Hanna Emmelie och Amanda ville dra hem så tidigt. Tråk på dom.
Juste vi fick också ett par coola 3D glasögon som vi gick hem med. Pimp.

Nu ska jag fortsätta tråka pusspuss


Som ni ser har jag väldigt tråkigt så nu ser ni följande mina 3D glasögon


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0