-

såå nu är jag hemma

Skolavslutingen: Började med att vi alla samlades i idrottssalen för att lyssna på rektorn och alla elever som sjöng och dansa, då kom väll nån tår när dom sjöng en sorglig låt.
Sen gick vi vidare till klassrummen. I vårt vad det fint uppdukat för fika, så vi elever satt vid bordet och alla vuxna stod runt om oss. Sen pratade alla lärare och några päron. Vi fick sedan gå fram och hämta betygen och allt det där. Sen gick vi runt i skolan och gav alla våra andra lärare rosor.
Våra klassföreståndare fick fågelholkar, haha men dom var faktiskt jätte fina :)
Tårar kom massor. Gud vad jag kommer sakna alla, speciellt 9B min klass, eller gammla klass får man säga nu.
Saknaden är stor och jag önskar er alla lycka till i fram tiden<333

Bilder, mer bilder kommer finnas på FACEBOOK där jag heter Jessica Riihimäki om ni skulle få lust att se fler :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0