-

hej hej igen .. nu ska va snart gå och sova, jag ska dela säng med min bror. Vi ska sova i en bäddsoffa. Vi ska sova här hos gammel moster och morbror i 2 nätter sen på fredagen ska vi åka hem, kommer hem på lördagen så ska sova på båten också. 
Har ätit massor med godis så är smäll fet nu. Får ta och träna lite när jag kommer hem. 
Jag saknar Emmelie och Amanda har inte sett dom på jätte länge för dom kom hem från Thailand när jag åkte till Finland (suck)
menmen jag kommer hem snart :) pusspuss <33
En bild på mamma bror jag och kusin i julas :)


Kommentarer
Emmelie

Haha, GUUUUD vad glad din mamma ser ut!

<33

2009-07-15 @ 21:28:13
URL: http://emmeliejonsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0