uppdatering från landet

Nu har vi kommit fram, packat upp, ätit och fikat. Min morfar fyller 74 idag så vi fikade för hans ära hehe ;)
det är 9 personer här på landet, min familj, carros familj och morfar ^^ dom vanliga helt änkelt.
Igår var jag och Emmelie på stinsens. Jag klippte mig (blev alldedes för kort!!! men det växer ju ut igen) så hoppas det växer fort!!!
Sen fikade vi och satt och prata om allt mellan himmel och jord. Vi hade inte träffats på över 2 veckor.  Hade verkligen saknat henne.
Sen på kvällen var vi hemma själva hos emmelies mormors hus, det var jag hanna emmelie och amanda. Vi hade hyrt John trucker must die
Den var skit bra, en typiskt tjejfilm :)'
Nu ska jag spana in andra bloggar hej då så länge<333


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0