rubrik saknas

hejsan
Var det bara jag som blev helt paff när man vaknade av ett högt åskmuller, jag titta ut i fönstret och såg att det spöregna och åska? jag trodde jag drömde eller nått, det skulle ju bli fint väder idag. Jag och Hanna skulle ligga och pressa i solen idag ju!
Jag sitter nu i en fotölj nere i vardagsrummet och läser den fjärde twilight boken, sjukt bra! Vet inte riktigt vad jag ska göra idag.... kanske ska ringa Hanna sen och fråga om vi ska tjocka oss framför american pie 5.
humilihum vad ska jag skriva nu... juste haha ett grattis till gurra skulle vara bra för det är ju trots allt hans födelsedag. Grattis lillen :)
nu ska jag fortsätta läsa pusspuss<333



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0