lalala

Brist på rubrik...
nu har jag iaf fixat mig och Rasmus har åkt hem för att åka till Gothia... Hanna är i Danmark och Emmelie och Amanda i Thailand. Bara jag kvar SUCK! men inte så länge till för på tisdag åker ju jag till Finland som jag har sagt ett antla gånger nu hehe.
Jahap som jag sa igår så ska jag nog åka till IKEA idag med mamma och kanske bror. Ska köpa nya galjar eller hur det nu stavas! jag har typ 20 klädesplagg som jag vill hänga upp men galjarna e slut! vissa kläder hänger till och med på varandra!!! så får det inte vara så ska fixa lite... men har typ ingen plats :'(
aja nu till roligare saker än min garderob... eller nej har inget roligt att berrätta... ingenting alls faktiskt. Så ni får ha det så bra så återkommer jag snart! :)<333


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0