klar

nu har jag mamma och bror sett på wanted. Den var inte alls bra, den var riktig dålig helt enkelt... dom gjorde vissa saker som man absolut inte förstod varför dom gjorde det... men nu är den slut iallafall så nu ska mamma och bror starta den andra filmen vi hyrde, men har lite ont i huvudet så orkar inte konsentrera mig på ännu en film. Så nu har jag en hel kväll framför mig med en dator hehe.
Just nu sitter jag och lyssnar lite på musik och tänker lite. Nu har jag inget mer att skriva för tillfället ska försöka hitta något kul att blogga om :)<333


Kommentarer
Selma

Wanted äger ju :O! Den är bäst :D<3

2009-07-12 @ 23:45:30
URL: http://selmasabet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0