ingen rubrik

hejsan
Gårdagen var kul, hade väldigt roligt :) kom hem vid halv 1 och somna nästan på direkten. Jag vaknade för inte så länge sedan heller så jag sov ett tag hehe.
Idag åkte Hanna till Danmark... suck. tråkigt! men på tisdag drar ju jag till Finland, och imorgon kommer Emmelie och Amanda hem.
Idag ska jag vara mes rasmus innan han åker iväg till gothia och sen ska jag nog också till IKEA och köpa lite saker till garderoben. Om jag hinner vilket jag inte tror jag kommer göra, så det kommer nog bli att jag åker dit imorgon.
Nu måste jag börja fixa lite saker pusspuss<333



Kommentarer
Anonym

vi kommer hem pa tisdag din geeeeeek<3

saknar dig!

2009-07-11 @ 18:23:08
URL: http://emmelie-jonsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0