fiint

heejsan
Jag har super duper tråkigt! Alla är bortresta typ... så jag har städat garderoben.. Det jag handlade på IKEA var som små "fack" till garderoben där man kan ha strumopr och trosor också. Dom kommer ni se på bilden jag snart ska ladda upp. Jag köpte också galjar och äntligen har jag hängt upp allt som ska upp på den där stången, fast nu är det propp fullt! går knappt att röra kläderna och det finns mer i tvätten. Suck hur ska jag göra!?
Får komma på en lösning snarast. Sen var jag och handlade med mammi på ica. Vi hyrde också var sin film, jah hyrde hum... The wanted tror jag den heter.
Den ska jag se ikväll, för jag har ändå inget annat att göra. hehe gud vad jag klagar! Ska leta efter lite nya kläder på internett. Ska se om jag hittar nått fint som jag senare kanske kan köpa hem :)
Men innan det ska jag äta, är ganska hungrig. Hej då så länge :)<3333


Stökigt!


Fint

Fint


Kommentarer
Alex

det var inte lite kläder det sötnos :)

2009-07-12 @ 19:53:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0