båt

hejsan svejsan
Nu sitter jag här på båten, har rätt tråkigt väntar mest på att natten ska komma så vi kan sova och sen stiga upp för att gå i land hemma i stockholm.
Jag och joakim har badat i båtens små bubbelpooler, det var rätt kul och skönt och en bra tidsfördrift. Det jobbigaste är att man måste ställa tillbaka tiden nu när vi kommer till sverige så när man tror att kl är 12 och det är dags för sängen så är kl bara 11 -.- lite irreternade faktiskt!
menmen vill bara komma hem.... Får bara ha datan i 20 min så tiden är snart slut.
Jag hade hoppats på att nån som jag vill prata med som ex emmelie skulle vara inne på facebook men det var hon/dom inte -.- JOBBIGT!! har typ bara små snackat med henne under typ 3 veckor !!! sånt får inte hända.
Nu måste jag gå, är hemma vid sverige vid kl halv 10, gud vad tiden går sakta.... <3333


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0