vaken

tjoho ;)

Nu har jag äntligen gått upp ur min varma sköna säng efter ett evigt tjat från min kära bror och kusiner. Dom vill nämligen åka pulka XD aja jag får väll ställa upp och gå med dom till backen och åka några åk. Jag tycker det är rätt kul att åka, det jobbigaste är bara att man blir så blöt.
Jag åt min frukost själv :'( dom andra gick typ upp halv 9 :O vem pallar det liksom? såå naae jag låg kvar typ till 10 och då blev det att jag fick äta själv.
Dom är där uppe, tysta som möss ;O jag undrar vad dom håller på med... humm....
Själv sitter jag vid matbordet och lyssnar på musik samtidigt som jag skriver i bloggen :)
Senare ska vi dra till ica för att fika tror jag.

skriver mer sen hej då så länge pusspuss<3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0