Tråkigt

Hej (igen xd)

jag har väldigt tråkigt just nu... Rasmus är på sin träning (som vanligt :P) Jag tror jag ska gå en promenix med Hanna snart. Det kommer bli kul :D, jag undrar vad vi kommer prata om idag xd.
Idag har jag nyst mins 20 gånger -.- om ni inte har hört mina nysningar idag så ska jag säga att jag e sjuk förkyld, och på grund av det ska jag skippa att följa med på skolans frilufsdag, jag skulle åka till sydpolen men jag kan ju inte bada med min förkylning så jag bli hemma imorgon ^^.

lalalalalalalaaaaa kan inte hanna snart vara klar med maten. Orkar inte tänka på att jag måste plugga -.-.
Juste vi hade HK prov idag. Det gick sådär :(

 ---> rasmus in action ;)


Kommentarer
Rsmus

Du kunde inte hitta en snyggare bild`?

Jo tyvär så måste jag träna;)

2009-02-16 @ 21:26:26
Anonym

haha nej jag ville ha den här ^^ jo jag vet ju det

-.- :P

2009-02-16 @ 21:30:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0