sportlovet

Eftersom den här kvällen värgar att ta slut och min kära pojkvänn duschar så jag har ingen att messa med just nu :( (XD), så tänkte jag berätta om mina "planer" till sportlovet :D. Jag ska spendera det med min goda vänn Emmelie, eftersom Hanna ska till sälen :(. Vi hade tänkt att ha skräck films-maraton ;) Vi hyr typ 4-5 skräck filmen och sitter uppe hela natten och ser på dom. Vi har bara hunnit bestämma oss för The ring 2 och typ Fredag den 13.
Frågan är: VÅGAR vi :O? svaret e enkelt... klart vi gör ;D we love skräck filmer juuh :D. En dag ska vi oxå ha "spa dag". Då ska vi sola solarium och bada bastu, med ansiktsmaskar i facet XD (vi kommer vara asheta ;D)

Sen ska jag oxå ha mina kusiner på besök, dom ska sova här ^^ ska bli kul :). Låter som om jag inte träffar dom så ofta, men så är det inte! Vi träffas typ 24/7 XD vi har en sommarstuga tillsammans så vi spenderar våra somrar ihop :D. Mina älskade kusiner heter Carro och den andra Daniel. Det är så bra för Daniel och min lille bror Joakim är båda 9 år gamla så dom kan "leka" tillsammans, medans Carro är 3 år yngre än mig, men det gör absolut ingenting, vi har hur kul som hällst tillsammans :D.
Nån dag får jag nog tillängna åt Rasmus så inte han blir ledsen ;)

 Jag och emmelie är väldigt taggade XD



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0