Skola

hejhej :)

Jag har precis kommit hem från en lång skoldag, Vi har bara haft jobbiga lektioner, 2 so, 2 svenska och 1 NO. Det kan vara rätt okej om vi gör nått kul på SO och SV men det gör vi oftast inte. Vi har just sett klart på en JÄTTE tråkig film, Utvandrarna tror jag den hete. Den var sjukt dålig iallafall. Handlar om några svenskar som ska utvandra till Amerika, många dör på kuppen blablabla.

Jag måste plugga väldigt mycket matte idag, har rov imrogon :S. Mamma är inte heller hemma så jag kaninte få hjälp av någon, om jag frågar pappa om hälp kommer jag aldrig lära mig nått, han kan typ inget i matte XD

Skriver mer sen hej då så länge :) pöözz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0