sjuk

tjo :)

Jag har blivit mer sjuk, Jag har fått ont i huvudet och min förkylning har blivit värre. Så ingen skola för mig imrogon heller. Jag får väll  vara hema och skriva i bloggen (igen). Jag vet inte om jag ser det possetivt eller noggativt, att missa skolan vill man ju inte göra, det possetiva är att jag nog slipper att redovisa imrogon. Fast jag kommer säkert att få göra det senare-.- men jag måste vara hemma och vila för jag vill inte vara sjuk på fredag för då har vi matte prov, och jag får verkligen INTE vara sjuk på lovet ffs :O.
Jag e väldigt uttråkad! jag skulle egentligen träna med Hanna men det gick ju inte och då skulle vi gå en promenix iställer men då blev ju jag sjukare så det gick inte heller, så jag har inte gjort nånting på hela dagen :O.
Som valigt tränar Rasmus, vad är han för jäkla tränings robbot-männsika :O det kan inte vara mänskligt att träna så mycket. Idag tränar han innebandy.

Nu väntar jag bara på hans sms : Klar nu ;)<3, hoppas det kommer snart :P

hummelihum, nu tror jag att jag ska ladda över mina bilder från kameran, och se om nån blev bra XD (troligt vis inte!)

skriver om jag hittar nån fin bild, på återseende XD pöss

 jag och Hanna på en promenix XD


Kommentarer
Rsmus

Haha vaddå jag gillar ju att träna:P

2009-02-17 @ 19:55:50
Anonym

jag vet men ändå :P

2009-02-17 @ 20:01:54
URL: http://jessicariihimaki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0