musik

Tjoho :D

Jag är ju hemma idag för min förkylning, jag har typ precis vaknat. Otroligt skönt att sova länge tycker jag ^^ Nu sitter jag och skriver här i min blogg (som jag troligtvis kommer skriva mycket mer i dag för jag kommer ha så tråkigt), jag har hittat en låt som jag lyssnade mycket på förut. Den betyder väldigt mycket för mig :) Speciellt några ord, tänkte skriva dom här :P

Sitting here alone with my memories Staring at a picture of you and me Ever since you left me I just can't go on No, I can't even read the news today 'Cause everything reminds me of yesterday I never realised it could make me cry To hear the children laugh and play, But everything without you seems to make me sad.

Det var det :) Den har inte lika mycket betydelse nu längre men när jag hör den kommer jag alltid tänka på samma sak, som ni inte få veta faktiskt.

När jag ändå har börjat snacka om låtar så ska jag säga att Beyonce's låt , If I were a boy kom på radion idag, Det är en väldigt bra låt och personligen tycker jag att det hon sjunger om är sant, man (eller kanske ska säga jag själv) känner igen mig så mycket. 

Aja nu ska jag gå och äta frukost, men jag kommer nog skriva mer sen när det har hänt lite mer under dagen XD 

pöss :) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0