Läskigt :O

hejhej :)
Jag är ganska trött faktiskt, och det e bara för jag somnade runt 3 i natt. Det var bara för att min data, som stod på mitt bord brevid sängen helt plötsligt sattes på :O. Jag rörde den inte ens :S den bara sattes på, det var väldigt läskigt så jag vågade inte riktigt sova XD

Nu sitter jag nere i köket och skriver här, jag ska snart äta frukost ;) Det e så skönt att vara hemma från skolan, så man får vila ;D

Nu är jag gladare för Rasmus ska komma hit efter han slutat skolan och då ska vi typ gå en prommenad eller se på en film, vi får se hur jag mår :) 

HAHA jag har hittat några gamla bilder på mig och min familj XD jag lägger upp dom här XD

 hahaha omg XD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0