halloj

hejhej!
känns som om jag inte har skrivit på jätte länge, få se..  1 2 3 dagar typ ;O det trodde jag inte var möljigt. Jag som skrev typ hela tiden förut xd.

Bion vi var och såg, I taket lyser stjärnorna var grymt bra. Shiiaat vad jag grät :O! Det bara ran och ran. Det var iallafall jätte bra den rekomenderar jag om jag gillar typ drama filmer eller vad det nu är.

Jag har också hunnit vara med Emmelie ganska mycket under tiden, vi har sett på 2 skräck-filmer. Båda filmerna var gjorda av japaner (suck XD) Den första handla om en tjej som var typ dum i huvudet, den fattade vi inte så mycket av. Den andra var typ 10 st 5-minutes filmer, det stog på fodralet att den skulle vara jätte läskig med jag och Emmelie satt typ och gap skratta hela filmen.
Det vi skratta mest åt var nog när själva läskiga saken var att ens kläder blev bak och fram vända XD omg HAHAHA!
Sen såg vi också på Hot chik, men jag hann inte se klart hela för jag var tvungen att dra hem typ kvart över 11 -.-

Sen har vi också varit i stan :D, det var superduper kul, jag köpte skor, 2 tröjor och en smink sak från FACE ;) Emmelie köpte också skor och massa andra kläder och örhängen. Vi Drog också till Lenas studio för jag ville köpa en ny navel piercing, men hon hade stängt :( Jag får handla det en annan gång. Jag ska köpa ett smycke som ser ut som en ödla som liksom kryper igenom naveln. Sen skulle jag också köpa ett jar jeans-leggins på Gina men dom var slut (SUCK).

Sen har Rasmus sovit över hos mig också :D det var jätte kul.
Nu har han gått hem för han ska på tränign. Ikväll händer nog ingenting för Emmelie ska typ till hennes mormor och Hanna och Amanda är ju och åker skidor :( sakar dom!

Nu sitter jag här i pyamas och skriver XD lyssnar på musik gör jag också, aja skriver mer sen förmodligen ;) hej då ha det bra pusspuss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0