foton

Jag har precis tittat klart i alla mina fotoalbum :O, tog 2 timmar, Jag har hittat många fina som har har lagt in i mitt egna allbum ^^ Jag tog bara dom som någorlunda bra ut.

Ikväll kan jag inte träna. Fortfarande förkyld så jag fick inte för mamma -.- men jag ska nog gå en promenix med hanna :D jag längtar, Vi har allvarliga problem just nu som vi måste prata om.

just nu chattar jag med raggmunken(rasmus, han gillar inte att man kallar han raggmunken^^), det är väldigt kul :D, jag lyssnar oxå på musik.
Idag har jag haft superduper tråkigt, det ända som var lite kul var att messa med Rasmus, Emmelie och Hanna.

orkar inte skriva mer just nu, skriver mer sen bye :)


Kommentarer
Rsmus

Ne precis Rasmus om jag får be:P

2009-02-17 @ 16:16:40
Anonym

haha okej då :P

2009-02-17 @ 16:18:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0